opperdushi.reismee.nl

Buitenaards

Je kunt van alles verzinnen om het landschap van IJsland te omschrijven, maar eigenlijk is maar één woord toepasselijk: BUITENAARDS mooi en afwisselend.

Je rijdt letterlijk van de ene "OH" naar de andere "AH" .......wat mooi. Je kunt je hoofd wel de hele dag 360's laten draaien, maar ja, dat is niet zo handig op de motor. Want het merendeel rijden we natuurlijk onverhard. Op asfalt rijden doen we wel weer als we weer in Nederland zijn.

En dat onverhard kan van alles zijn: gravel, stenen, zand. Recht uit, bochten, omhoog en weer naar beneden.....concentratie is dus wel vereist. Gelukkig stoppen we regelmatig voor de nodige Kodak-momentjes om later thuis nog eens van te kunnen genieten. En tegen je kleinkinderen kunnen zeggen, ja ja, dit hebben opa en oma écht gereden!!!!!!!

Je hebt soms ook echt het idee dat je in een filmdecors aan het rijden bent. En dat het landschap ook om het half uur van film verwisseld. Iedereen in de groep heeft dan ook al 2 dagen een hele grote grijns op het gezicht.

De groep bestaat trouwens uit 14 man. Waarvan 4 ontzettend stoere vrouwen, jaja, ik ben gelukkig dit keer niet het enige meisje........ Paul, de gids, 9 ook best wel stoere mannen en Bram, de chauffeur van de volgauto. Onze held van de bezemwagen!!!!!!!

Er wachten ons nog 9 avontuurlijke dagen, die ongetwijfeld ook BUITENAARDS mooi zullen zijn.

Sandra M

Wat leuk dat er 4 dames mee rijden! Gaaf hoor! Ben benieuwd naar de buitenaardse plaatjes, veel plezier, groetjes uit het OCC x

Sandra M

ps kan de foto's hier niet openen :-)

Robert

ohhhhh, mooi man! dikke groetn ook aan jan en paul ;>))

Cooky

Wat prachtig om te lezen. Ik hoop zelf ook ooooit een motor rit in IJsland te mogen maken.....lijkt me echt fantastisch.

Groetjes aan Jan. En een dikke knuffel voor jullie beiden....
Nog 9 fijne dagen en veilige kilometers gewenst..

Hezeke

Kleinkinderen.....opa en oma.....?????
Geniet lekker!!!!

b.vanderwoude@live.nl

We zien jullie avontuurlijke reisverslagen tegemoet.
Veel succes en plezier met de hele groep.

Jan Dirk

Buitenaards, filmdecors... Helemaal juist. Niet voor niets speelt IJsland de rol van verre planeet in veel science fictionfilms. Oblivion, Prometheus, Interstellar om maar wat te noemen.

Opperdushi

Even heeeel kort: Groeten uit deze enorme speeltuin. Wat is het hier Gaaaaaf.