opperdushi.reismee.nl

Bye Bye Dubai

HELLO OMAN........

8.45 DE stempel staat op mijn invoer-document. 10.30!!! Staan de motoren op 2 trucks. 11.10 rijden we weg bij de douane-inspecteur. Wie zijn jullie, waar gaan jullie heen en wat gaan jullie precies doen. Na ons antwoord keek de man heel verbaasd, glimlachte et voila, de állerlaatste stempel was in ons bezit.

Zo snel mogelijk dit gekkenhuis uit. Onderweg veel getoeter en duimpjes omhoog. Leuk. Nog 1 hindernis..... De Emiraten weer uit en Oman in. Maar Murphy was gelukkig in Dubai achtergebleven want we waren binnen een uur met alle formaliteiten klaar. Snapt U hem nog??!!

Helemaal ZEN zitten we nu aan ons biertje. Morgen eindelijk slapen in ons tentje onder de sterrenhemel. Hello Full Moon!!!!

Marcel

he he, dat is eindelijk geregeld. Veel plezier in Oman, en we blijven de berichtjes met (evenveel) plezier lezen.

Bea Boersma

Hallo Jan en Sandra, ik kreeg dus net het sms'je, heel hartelijk dank voor jullie cadeau. Gelukkig is nu alles in orde voor jullie. Veel succes verder met jullie avontuur. Gr

Paul

Top jongens! Niet te close onder die ???? !!!

Paul

??? Is MAAN!

evert

Gaafff en genieten

Lara

Grote JIPPIE!!!!!!!!!

Nol

Tinkel Tinkel tropennacht wie knabbelt daar aan mijn?......
Nou wil ik jullie eigenlijk feliciteren maar tegelijk waarschuwen. Sex in het ( semi) openbaar wordt zwaar bestraft. Dus zorg dat het lampje in de tent gedoofd is ander is de projectie op het doek niet te verbergen! Have fun

Elles

Joeheeeee, het avontuur is begonnen voor jullie!! Wat fijn. Geniet intens en kom gezond weer thuis. Dikke kus.

Jan Beelen

Proost!!! De reis kan dus beginnen! Hou Jan goed warm 's nachts Sandra! De Sahara nachten kunnen soms onverwacht koud zijn, vooral in een tent! ;-) xxx