opperdushi.reismee.nl

Eindelijk in Muscat

Na een boottocht van 4 uur en 3 kwartier zijn we eindelijk in Muscat aangekomen. Met een gemiddelde sneldheid van zo'n 80 kilometer per uur waren we om 16.15 in de haven. De snelste ferrie van de wereld maakte zo wel zijn naam waar.

Nog 1 nachtje van de westerse luxe genieten.Bij Starbucks 2 koffie bestellen waarvoor je ook 28 liter benzine in je tank kunt gooien. De beste steak van het Midden Oosten eten in het Rock Bottem Cafe met een heerlijke fles rode wijn (na 5 dagen geen alcohol). Een goed bed en een douche.

En morgen daneindelijk weer verder met onze Roadtrip. Eindelijk weer wat kilometers op onze noppenbanden maken. Op naar nieuwe belevenissen en avonturen........

Kees de Rooij.

Ahh foto van die waanzinnig snelle ferry.. moet een multihull zijn.... 80 km per uur met een ferry... Bizar.. Had Jan niet iets van "V1, Rotate, Gear up, postive climb...." :-) ?

Jan en San

Klopt Kees. Catemaran-style. Jan vond het idd helemaal geweldig. Alles wat snel gaat....

jp

wat gaaf om te lezen. Spettert van de ongeplande en onverwachte ontwikkelingen en toch daar weer een draai aan geven en genieten. Zelfs van elkaar lees ik, laat de fotos maar... en jan... Niet alles snel doen.. Genieten gaat langzaam!