opperdushi.reismee.nl

Marokko 2012 Voorbereidingen

Mijn Marokko-avontuur van vorig jaar heeft nog lang een diepe indruk op mij gemaakt. Vol enthousiasme vertelde ik over mijn belevenissen op de motor, die vele kilometers over asfalt, zand, stenen en keien moest doorstaan. En bij al die verhalen gingen de oogjes van Jan natuurlijk heel erg twinkelen. Dat wil ik ook wel.....

LONG STORY SHORT: op 28 oktober gaan we samen met de motor richting het noorden van Afrika. En dan hebben we tot 28 november om onze motoren weer Opperdoes inte rijden. Een lange maand van vrijheid en avontuur. 4 weken om fantastische herinneringen te maken.

Zo'n reis vereist natuurlijk wel de nodige voorbereidingen: van de motoren rij-klaar maken, routes in de GPS zetten, communicatie regelen om gezellig te kunnen kletsen onderweg (het systeem kan ook uitgezet worden hoor....), tot zo licht mogelijkereisbenodigdheden kopen (er gaat geen volgauto mee voor alle bagage......).

En dat wordt voor mij natuurlijk een uitdaging, want ik ben een vrouw, en vrouwen nemen NOOIT teveel mee.... Dus alle tips zijn welkom!! Maar ik heb nog een week om te verzinnen of ik nou wel of niet dat leuke jurkje mee kan nemen!!

We hebben er ontzettend veel zin in en we hopen jullie regelmatig op de hoogte te kunnen houden van onze ROADTRIP.

Reacties

Reacties

Lara

Hopelijk lukt het om weer avonturen te posten... Ik lees mee! xxx
Laten we eerlijk zijn, hoeveel ruimte neemt een LBD in? :-)))

Lara

Ha ha, das waar, maar dan moeten er wel leuke hakjes bij....en een leuk tasje, en een mooi kettinkje, en en en

Sandra M.

Wauw, wat gaaf dat jullie nu samen gaan! Succes met de laatste voorbereidingen! Ik zou het jurkje thuis laten.... X

Bar

Geweldig San! Stoer wijf!! Ben supertrots op jou en vol ontzag!! Succes!.,

Bar

Hoe komen die motoren daar eigenlijk?

Sandra

Thanks Bar, lief van je. We rijden eerst met de motoren op de aanhanger richting de Dordogne. Daar stappen we over op onze 2-wielers richting het zuiden van Spanje. Vervolgens met de boot naar Ceuta in Marokko. Terug gaan we vanaf Tanger naar Barcelona met de boot, en via een kodakmomentje bij de Sagrada Familia weer richting onze auto. Het is aftellen nu, best wel spannend.

Petra

He Jan en San:) Wat leuk om jullie hier te kunnen volgen. Heel veel succes met de voorbereidingen, en veel fun de komende maand samen! Enjoy!

pauline

heel veel plezier en niet vallen he!!!
Ik ga jullie missen :)

xxxxxxx pauline ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!