opperdushi.reismee.nl

Op weg!

Eindelijk is het zover. Eindelijk zitten we op onze motoren. Maar we kunnen het nog niet echt bevatten. We zijn op weg! Vandaag de comfortabele 4 wielen verruild voor onze 2-wielers. De auto met aanhanger achtergelaten bij kennissen in de Dordogne. En dat is dan toch best wel weer een spannend moment. Blijft alle opgeladen bagage zitten, doet ons intercom-systeem het, en zo zijn er nog wel meer stress-momentjes. Maar vanavond bij een goed glas wijn (en een vaag stukje vlees) besloten om vanaf nu te reizen met een "open vizier". Dus: we zien wel waar we uitkomen en waar we slapen. Pluk de dag! Het weer is tot nu toe prachtig. Mooie droge wegen met een zonnetje die ons nog een beetje opwarmt, want het is toch best wel fris..... Morgen de Pyreneeën over. Benieuwd of we nog achter een sneeuw-schuiver aan moeten......

Paul

Mooi om te horen dat het echt gaat beginnen nu. Ik ga me klaar maken de evenaar aan te vallen zo meteen.
Groetjes, Paul

Lara

Gaaf, 't is nu echt begonnen! Geniet en ik geniet op afstand mee :-) Liefs!

Nol

Zuid, alsmaar Zuid en dan wordt het als vanzelf warm. Is het niet van de zon dan is het wel het werk wat gaat komen. Super lieverds, een maand lang reizen zoals het bedoeld is. Dikke xxx van ons

evert en fineke

Luitjes, Wat een groot plezier, wat benne we jaloers. We praten er vaak over maar jullie doen het. Top!
We blijven jullie volgen. Doe in godsnaam voorzichtig want we willen jullie HEEL terug zien

pauline

Haha leukk papaaa gefeliciteerd :)
Nog een fijne verjaardag x

Marleen

Wat een avontuur... laat alles inderdaad maar over je heenkomen, zo'n reis laat zich ook niet plannen! Misschien moet je dat ook niet eens willen, toch? Geniet van alle indrukken en doe vooral voorzichtig!!! Groetjes uit Woudenberg... liefs Marleen

Paul

Gefeliciteerd ouwe! Kun je die blonde nog een beetje bijhouden...zij is al eens in Marokko geweest en zal je dus wel een beetje de weg wijzen!
Proost vanavond! Paul

Marijke ( Ron in Afrika )

Nou fantastisch dat tot nu toe de reis goed is begonnen met een voor jullie goed glas wijn en een zonnetje!
Een hele goede veilige reis toegewenst zodat jullie bij thuiskomst er weer een goed glas wijn op kunnen drinken.

Veel foto's maken zodat wij ook weer wat te zien hebben als jullie terug zijn.

Groeten en liefs,
Marijke

evert en fineke

We hebben een goed glas op Jan en jullie gedronken. Geniet vooral en voorzichtig vooral jij baasje