opperdushi.reismee.nl

Afrika

3000 kilometer van huis, en we zijn in Afrika. En dat helemaal op onze brommertjes!!! De rit door Spanje was fantastisch. We hebben echt de mooiste routes gereden. De allermooiste was in de Sierra de Cazorla, ruim 40 kilometer onverhard, en geen 100 meter rechtdoor. Wát een feestje om hier te rijden. De hele week hebben we prachtig mooi zonnig en droog weer gehad. Totdat we bij de Costa del Sol aankwamen. Gisteravond gingen de sluizen open en die hebben de hele dag nog opengestaan..... We hebben vandaag boven op de rots van Gibraltar gestaan. Hiervandaan heb je een prachtig uitzicht op zowel Spanje als Marokko...naar het schijnt.... We hebben maar een mooie ansichtkaart voor het album gekocht. De overtocht verliep ook probleemloos. Kaartje kopen, half uurtje wachten en inschepen maar. Om 1630 nog in Europa en om 1700 in (een droog) Afrika!!! We vinden het nog steeds een fantastisch avontuur en zijn heel benieuwd naar de komende 3 weken. We zullen jullie op de hoogte proberen te houden, en natuurlijk alvast bedankt voor de leuke reacties die we van jullie lezen!

thessa

lieve tante wat fijn dat het zo mooi is!!!!! ik lig nu lekker in mijn bedje te dromen van mooie reizen!!!!! geniet lekker en dikke knuf ook van pappa en mamma.

xjes ikketje

Sandra

Lieve Thessa, bedankt voor je lieve berichtje. Lekker verder dromen dan maar! Dikke kus natuurlijk terug voor jou en je lieve papa en mama!

Sandra

Waanzinnig!! wat een avontuur! leuk om mee te kunnen genieten xx

Mulder

Nol & Wilma

Wow, ik krijg alweer de kriebels, en het gaat nu " echt" beginnen! Afrika, pas op want er heerst daar een erg gevaarlijk virus! Het kruipt via je zadel onder je huid en gaat nooit meer weg. Het enigen " medicijn" is meer rijden in de hoop dat het via je banden slijt..... Geniet lieverds en mochten jullie door willen regel ik wel meer verlof Haha. Dikke xxx van ons

evert en fineke

Jaloers, vet jaloers. Vanaf Gibraltar uitkijken naar Afrika, het continent wat ons zo na aan het hart ligt.
Waarom ben ik al zo bejaard en durf dit soort reizen niet meer aan.
Geniet van alles, van je avontuur, van je motoren en vooral van elkaar.

sandra en jan

Nol,Wilma,Evert en Fineke, maar goed dat er nog geen vaccin is voor dit virus! Wij beleven jullie Afrika-avontuur in het klein. Genieten doen we volop. Kus terug van ons!