opperdushi.reismee.nl

360 fantastische kilometers!

En er volgen er nog veel meer..... Na 35 minuten douane formaliteiten reden we gisteren euforisch Marokko binnen. We eindigden een mooie rit door het Rif gebergte in het al even wonderschone blauwe stadje Chefchouen. Vandaag een groot stuk van de dag op onze stepjes gestaan om de grote gaten in het asfalt te ontwijken en om een beetje fatsoenlijk door de modder te komen daar waar geen asfalt ligt.... De laatste 80 km zijn weer goed te doen en brengt ons uiteindelijk in Fès. Morgen rustdag. Toertje door de oude medinah van deze Koningsstad! Nu lekker dromen in ons 1001 sprookjes hemelbed!!!!!

Lara

Lekker geslapen in het hemelbed? Jullie hebben ook vandaag, zonder op de stepjes te staan :-), vast een fantastische dag. Ik lees het vanzelf weer. Dikke x!

Sandra en Jan

@Lara, Fes is super. Wát een doolhof. Maar goed dat we een gids meehadden. En lief van je dat je de berichtjes naar mams opstuurd. Dikke kus terug!

Dennis

Helemaal gaaf om te lezen dat jullie het zo gaaf hebben! Enjoy en ook al reageer ik niet altijd, ik lees het wel!

Sandra en Jan

He lief broertje, tx 4 je lieve berichtje. Dikke kus van je grote kleine zus!

fleur

jammer van het asfalt.. dikke kus!!