opperdushi.reismee.nl

Eindelijk:De Woestijn....

Vandaag zijn we eindelijk in de woestijn aangekomen. We hadden een mooi welkom; we werden vergezeld door een zandstorm. Geen mistlampen maar zandlampen aan dus.... En kunnen nu eindelijk onze dikke kleren onder in de tas? We hebben het de afgelopen dagen behoorlijk koud gehad in de Hoge Atlas. De eerste voorzichtige sneeuwvlokjes hebben we al op ons vizier gehad. De 45 kilometer lange off-road pas gisteren was werkelijk een fantastische rij-ervaring. Het rijden van haarspeldbochten in de Alpen is soms al een uitdaging, maar hier op onverharde ondergrond en zonder vangrails is wel even wat anders. Hier komen al de off-road trainingen die we gehad hebben wel van pas...... Vanaf het hoogste punt op 2914 meter sturen we richting de warmte en het zand. Na alle primitieve slaapplekken zitten we nu in een prima hotel in Erfoud. Mét warm water, een wc met stromend water, én natuurlijk wifi om al onze verhalen weer bij te werken. Morgen naar de duinen van Erg Chebbi!!!

Fleur

Veel plezier in de duinen van Erg Chebbi!

lex

weer genieten dus, ja ja Jaloers hier ;-) gr van ons

DeeWee

Wat gaaf om te lezen, Sandra! #kippenvel Ik zou zó op de brommer stappen om jullie achterna te komen - zóóó jaloers! Rij voorzichtig, zettem'op! Dikke zoen, ook voor Jan!

Paul

Niet te veel foto's alsjeblieft! Ik heb voorlopig geen vrije dagen.....

Erik elles gijs en linda

Klinkt goed veel plezier. Groeten va uit het NSFF uit rotterdam.

evert

Mag ik jullie boekpresentatie + film leiden?

Sandra en Jan

We zouden niemand anders willen!!!

Sandra en Jan

Erik, Elles, Gijs en Linda, Dank voor jullie leuke berichtje uit mijn Rotjeknorrr.

Dennis

Wat een avontuur! Helemaal gaaf voor jullie! Niet teveel zandhappen he?

Sandra M.

Wauw, zoveel verschil qua omgevingen! Zal vast indruk maken, geniet ervan, veel plezier nog en Gr. Uit Aalsmeer!

Roelof

Zo, weer bij gelezen. Vooral zo doorgaan!

Barbara

Leuk San en Jan om jullie avonturen te volgen!! Ben niet jaloers maar lees met veel interesse en plezier!!!! Heerlijk genieten en verwonderen!!