opperdushi.reismee.nl

Atlantische Oceaan

Eergisteren via de meest saaie weg die je maar kunt verzinnen de Atlantische Oceaan bereikt. In een klein dorpje onder Essaouira hebben we een dagje rust gehouden. Nou ja, rust...... We hebben lekker gespeeld op het strand. En niet met emmertjes en schepjes, maar natuurlijk met onze twee-wielers!! Heerlijk zonder al onze bagage even crossen over het strand. Hier voelen onze motoren zich wel heel erg thuis. En Jan nog wel het meeste. De grijns op zijn hoofd barst uit zijn helm, zó leuk vindt hij het. Ik vind het voorzichtig spannend leuk. Zand is nog niet echt mijn ding. Nog maar eens een cursusje zandrijden boeken volgend jaar. Inmiddels zijn we alweer zo'n 100 kilometer voor Casablanca. Nog 6 dagen voordat we Afrika verlaten en met de boot vanuit Tanger naar Barcelona varen. Maar voorlopig nog even genieten van dit prachtige land en zijn vriendelijke en behulpzame inwoners......

evert en fineke

Mag ik mee met die cursus. Wij zitten nogsteeds op Madeira en vragen ons af waar al dat zand uit het Oosten toch vandaan komt. De locals hier weten het: gekken op motoren blazen het de Madeiraanse kant op. Maandag terug met HV 602. Enjoy the trip ook richting het Noorden en keep the rubbers down!

monique

wat een vakantie zeg

Gaat het nog wel lukken in Nederland straks

groetjes

en nog veel plezier

Petra

Wauw volgens mij hebben jullie echt een top vakantie! Geniet er nog lekker van! Leuk om jullie zo te volgen!

Liefs Petra

Sandra

Gaan we regelen Evert! Wat een beetje oostenwind niet kan veroorzaken.... Goeie vlucht terug morgen.
Wordt zeker afkicken Monique, straks thuis. Maar alle herinneringen staan op de harde schijf!

Petra

Super mooie foto's van jullie trip staan hier op de site zeg!

Harmen

Hoi Sandra en Jan!

Wat zijn die paar weken snel gegaan!

Chefcheouan (rechts op de route Casa-Tanger) is ook wel aardig om even te stoppen.

Bonne route! ;)

Jan en Sandra

@Harmen, de weken vliegen voorbij. Wát n prachtland. Maar dat wist jij natuurlijk al! Het mooie "blauwe stadje" hebben we op de heenweg al bezocht.
We'll be back sometime.....

Ron

ben net weer thuis en nu al weer jaloers op jullie. Hier is het grijs en koud. Doe ook volgend jaar graag mee als jullie in het zand gaan spelen. Ik wil ook op avontuur!
Geniet ervan daar en ik ben benieuwd naar de volgende verhalen.

Sandra M

geniet er nog maar met volle teugen van, die 6 dagen zijn zo op, nog steeds super leuk om jullie avonturen te volgen xx