opperdushi.reismee.nl

Wild kamperen.

We zeulen al bijna 4 weken onze kampeerspullen mee, dus werd het eigenlijk wel eens tijd om ons tentje ergens op te zetten. Gewoon voor het avontuur. Het was eigenlijk bedoeld als back-up voor het geval we ergens in the middle of no-where zouden stranden in het donker en zonder slaapplek. Niet voor niks, want we hébben geslapen in ons tentje en ergens vér buiten de bebouwde kom. Midden in het bos. Kamp Holland was net opgezet voor de complete duisternis inzette. Op ons brandertje een zak Adventure Food opwarmen, en daarna onszelf in onze slaapzakken. We hebben trouwens prima geslapen, zónder bezoek van vreemde en enge viervoeters 's nachts!!!! Avontuur met hoofdletterrs dus!!!

Marcel

Het was al een avontuur, en met wild kamperen de overtreffende trap bereikt. Leuk om jullie mooie verhalen te lezen, en ondanks het feit dat ik zelf geen 'motormuis' ben is het wel een heel aanlokkelijk idee om zo op reis te gaan. Ik wens jullie nog heel veel plezier de komende dagen, en natuurlijk een leuke terugreis naar Europa. Veel groetjes, Marcel

evert

Op onze Namibië Reis (met Nol+Bob) hadden we ook voor nood tentjes mee. Het is Anne en mij gelukt die onaangetast en ingepakt achterop de motor te laten. Zal wel leeftijd zijn, geen romantiek meer!

Harmen

Haha leuk!

Ik kan wel een paar verhaaltjes opdissen van wildkampeernachtjes die vreemd uitpakten :)

Jan en Sandra

@Harmen, Ha ha, dat zal vast wel. Het kan altijd