opperdushi.reismee.nl

Nog 4 nachtjes slapen......

Zo telde je af toen we nog een stukje jonger waren en met onze ouders op vakantie gingen.

But some things never change.......

Alle noodzakelijke voorbereidingen zijn voor elkaar. De douane invoer-documenten voor onze motoren in ons bezit, de route uitgezet en in onze gps-sen gezet, tickets, paspoorten, rijbewijzen, kentekenbewijzen, motorsleutels (zou wel een beetje sneu zijn als die nog op het kastje in de hal blijven liggen.....) pfffff, een weekje strand vakantie op Ibiza is makkelijker inpakken!!!

De boot met onze motoren ligt gelukkig ook nog op schema. Nu maar hopen dat er geen containers van afgevallen zijn tijdens een storm ofzo......Hebben we wel een nieuwe leuke duikbestemming!!

Jan zit op dit moment in.......Muscat, Oman....... in een heerlijke 34 graden........

Ik kan niet wachten...... Nog 4 nachtjes slapen......

Natascha

jeeeeeejjjj... Nieuw avontuur! Nog éven xxx

Bea

Spannend ,Avontuurlijk,leuk. We zullen jullie volgen Opperdushi. Gr

Petra

jaaaa super gaaf en tegelijk ook spannend! In zulke vooruitzichten komt het kleine kind weer in je naar boven :) succes met de laatste dagen.....
Xxxx

Sannie

Wauw, het gaat opschieten! Heel veel plezier x

cooky

Geweldig. .Wat spannend zeg!!! Heel veel plezier, succes, sterkte en doorzettingsvermogen. ....en liefde gewenst! Dikke knuffel

Anouk

spannend jongens! Geniet van een prachtig avontuur! Ben benieuwd naar de verhalen.

Astrid & Dennis

Spannende avonturen weer. Jullie lijken Suske en Wiske wel :-)

sonja

Nieuw avontuur! Veel zien, genieten en kilometers maken.
Ga jullie volgen xx

Elles

Wat geweldig!! Geniet, maak foto's een neem mooie verhalen mee naar huis! Goede reis, XXX