opperdushi.reismee.nl

Quote van de dag

En die luidt: Goodmorning miss Sandra, are you staying one more night?

Als je met je voornaam wordt aangesproken door het hotelpersoneel dan ben je ergens (te) lang.In dit geval veel te lang.

Het is nu dinsdagmorgen en nog steeds hebben we onze motoren niet. WAT een frustratie. Doordat de handelaar de procedures hier niet duidelijk heeft gecommuniceerd, en door de douaneprocedures hier zitten we nog steeds niet op onze Beamers.

Gisteren onze tijd maar aangenaam gemaakt door een verblijf aan het strand. Toch nog een beetje het vakantie gevoel oproepend. En gisteravond van Jan verloren tijdens een potje poole met een potje bier......

Vandaag met iemand van de handling agent naar de douane, MET onze motorsleutels!!!!!

Dus hopelijk wordt de volgende quote van de dag: Ladies and Gentlemen; We got Them!

cooky

Ah. Das inderdaad niet leuk zeg. Ik duim voor jullie dat jullie snel met de billen op de motor zitten ipv op het strand. Succes

sabine verburg

jee , wat vervelend , ook in het verre oosten dus ambtenarenproblemen!!

Succes vandaag

Petra

bahhhh wat een tegenvaller, maarrrrrr jullie vermaken je wel goed zo te lezen, en ik zeg gooooo san gewoon gewonnen met poule ! Hoppaaaa! Hopen dat jullie snel op de koter kunnen! Kussssss ui biddinghuizen

evert

Kom maar terug, dan organiseer ik wel een mooi ritje in het veluwse zand!

marcella

niet te geloven toch.