opperdushi.reismee.nl

Home Sweet Home

De rit door Dubai gisterenwas een gekkenhuis. WAT een verkeer, 5 banen breed auto's die om je heen slalommen met chauffers erin die allemaal haast hebben. Maar toch ook wel tijd hebben om een grote duim naar ons op te steken als ze ons zien. Uiteindelijk stonden onze motoren om 4 uur weer netjes in hun kratten in de loods. Daar blijven ze totdat ze weer per schip naar Rotterdam varen. Onze carnetten hebben we met duidelijke instructies bijj de motoren achtergelaten. Deze zijn nodig voor de douane-procedures. En gezien onze eerdere ervaringen zijn we heel benieuwd of dat weer een nieuwe soap zal opleveren.

Eenmaal op het vliegveld van Dubai kwamen we nu zelf gelukkig door de douane zonder extra visum-kosten. Om 01.55 stapten we opde KLM-vlucht naar Amsterdam. Ze noemen zo'n nachtvlucht ook wel de Red Eye- vlucht. Nou,als je na 7 uur verkreukeld en zonder al te veel slaap uit zo'n vliegtuig stapt, met huilende kinderen en snurkende mensen om je heen, dan snap je wel waarom....

En dan kom je op Schiphol de aankomsthal in, staat daar de allerliefste mama op ons te wachten. Heerlijk om haar weer te kunnen knuffelen. Tijdens een ontbijtje op Schiphol-Plaza kunnen we haar al een deel van onze mooie en spannende verhalen vertellen.

Maar dan is het toch echt tijd om richting huis te gaan en het laatste zand van ons af te spoelen en ons eigen bedje in te kruipen om nog wat uurtjes te slapen.

Toch ook best wel weer lekker hoor, al die luxe. Een kledingkast vol met kleren, ipv te moeten kiezen uit 2 t-shirts en 2 paar sokken. Een ontbijtje met een bruine boterham met kaas en een glas melk, ipv je ontbijtje eten uit een zak Adventure Food.

Het was een fantastische reis die ons nog heel lang zal heugen. Gelukkig is alles goed en zonder kleerscheuren verlopen. Toch wel een heel fijn idee als je eenmaal weer thuis bent. En natuurlijk willen we ook iedereen bedanken voor het volgen van onze avonturen en voor alle leuke en lieve reacties op het reislog en facebook.

Vanavond gezellig uit eten met de meiden. It's good to be back home again!!!!!

Paul

@Sandra....Kun je je Stiletto's weer aan!
@Jan....Snel koffie!!

sonja

Viel wel mee hoor, met die rode oogjes!
Vroeg op, maar fijn om jullie weer te zien. Slaaptekort heb ik al wat ingehaald... xxx

Astrid & Dennis

Welkom thuis!

cooky

Welkom thuis. Fijn dat alles zo goed (en veilig) is gegaan.... Wat een geweldige ervaring zeg!!

evert

Top! En nu een mooie presentatie, boekje, foto's, video of weet ik wat.
Mogelijk een reisverhaal voor een van de motorbladen.
Fijn weekeinde en tot snel!

Opperdushi

Leuk idee Evert. Jij hebt vast nog wel tips hiervoor.....Tot de 12e..... Zal de harde schijf met foto's en video's meenemen!!

Jan

Ik heb genoten van jullie mooie spannende verhalen. (ook best beetje jaloers) Ik ben blij dat jullie weer veilig thuis zijn maar het was ook fijn een beetje mee te mogen reizen. Liefs! xx

Ron

Net jullie verhaal gelezen en de foto's bekeken. Wat een geweldige reis! Hoop jullie snel weer eens te zien.
Groeten, Ron en Marijke