opperdushi.reismee.nl

Reizigers-virus

Het enige virus wat niet gevaarlijk is voor de volksgezondheid......... Het is "even" een dag reizen, opgepropt zitten in een vliegtuig met nog 300 anderen, wachten op een ongemakkelijk stoeltje op het vliegveld voor je volgende vlucht, vliegtuigvoedsel eten, wachten voor je visum, wachten voor de douane, wachten bij de koffers......

Maar als je die van jou dan ook eindelijk rondjes ziet draaien op de band dan begint met een zucht van verlichting je vakantie dan ook echt.

Gelijk al cultuur snuiven als je de aankomsthal uitloopt, de geuren, kleuren en geluiden die op je afkomen. Al je zintuigen staan op scherp. Genieten van de busrit naar je hotel, samen met je leuke medereizigers en ontvangen worden door de groepsleider in het hotel.

Genieten van het "landingsbiertje" bij het lokale eten, wat overigens super lekker smaakt. Genieten van alle introductie-verhalen van de rest van de groep en de gids. Die heeft ooit als sherpa bijna 2x op de top van de Everest gestaan. Maar ja, net niet telt niet....helaas.

En dan nu genieten van de laatste douche. De volgende keer dat ik stromend water over mij heen krijg is pas over 16 dagen. En dan heerlijk "crashen". Lang leve het tijdsverschil.

Morgenochtend vroeg om 6.15 de vlucht naar Lukla om vervolgens gelijk aan onze 1e trek te beginnen. Kijken of ik het reizigers-virus nog onder de leden heb!!

Astrid en Dennis

Succes zussie!!!

Jan

De vlucht naar Lukla, het klinkt als 'The road to Yassab'.... Wat had ik graag naast je gezeten als passagier, wij beiden met klamme handjes voor de spannende landing...
Lieverdje, geniet van je mooie reis, ik kan niet wachten op je volgende post! xxx

Evert

Ben jaloers maar heb niet meer het lef, durf om ook zoiets te ondernemen. Doe maar een motorweekje in de Dolomieten of waar ook!

Bea Boersma

Succes, geniet ervan.
We zien uit naar je vervolg verslagen, want dat kun jij altijd zo mooi verwoorden, dan is het net of we het zelf meebeleven.
Groetjes

Marcel

Bijzondere reis! Heel benieuwd naar je ervaringen. You've only got one life, live it!