opperdushi.reismee.nl

Zomaar

Vannacht wakker gelegen door een snurker in het "hok" naast me. Je ligt bijna lepeltje lepeltje naast elkaar. Er zit alleen een houten wandje tussen!!!!!! Zaterdag gelukkig weer naast mijn eigen lief.....

Eergisteren eindelijk weer eens een douche gehad. Heerlijk die warme stralen op je lijf. Alleen als je de kraan uitdraait heel snel je vieze kleren weer aan. Het enige schone elke dag is nog een onderbroek.

Onderweg ook voor je eigen wc-papier zorgen. Een nieuwe rol heb je al voor 5 euro. Gelukkig wel 2-laags. Kun je hem 2 x gebruiken......

Vanavond "bonte avond" met de hele groep. En ook voorzichtig weer aan het bier na 16 dagen. Lekker snel teut denk ik.

Het is nu 6.30 en wakker gemaakt met thee en uitzicht op de Everest. Zo weer op pad voor een lange dag. Zonnetje schijnt, kom maar op.....

Reacties

Reacties

Sandra M

Hi Sannie, wauw het blijft echt een avontuur, wat een belevenis, net je 4 laatste verhalen gelezen en ben weer 'bij", fijn te lezen dat je lichamelijk goed gaat en kan helaas je foto's niet zien. Nog even genieten van het avontuur tijdens de afdaling!! Kus Sannie

Cooky

Oh wat klinkt dat allemaal leuk en bijzonder. Hoop dat je een superleuke avond zult hebben.....ik zat heel saai te wachten op een computerkenner. ....maar die belt 10 minuten na afspraak tijd af....het weer is zo slecht ; of het morgen ook kan....
Eh tuulk....

Dus ineens een 'ongeplande vrije avond' ....ik weet van gekkigheid niet wat ik het eerst ga doen. ..haha!

Geniet nog even lekker Door San ...en wat fijn dat er douches zijn.....en wasmachines thuis (of neem je het vieze spul niet eens meer MEE naar huis ...hihi)

Opa Pim

Je verhalen blijven leuk, past allemaal nog in het Grote Boek!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!